Post Page Advertisement [Top]


RK: И со оваа објава ја славиме љубовта, но по специјален повод. Моника и Дарко слават десет години љубов, а јас им честитам и им посакувам нивната љубов да биде синоним со зборот „вечност“. Погледнете!

Моника: Во овој несовршен свет
јас пронајдов совршена личност за мене.
Посебен! Единствен!
Десет години безусловна љубов.
Ниту за миг не ми ја пушти раката.
Му благодарам на Господ што највредното човечко битие ми припаѓа мене.

Дарко: Малечка, со тебе светот е поубав.
Ти си причина за мојата насмевка.
Твоето присуство е дефиниција за среќа. Мојот свет е во твоите прегратки.
Те сакам најмногу!











ПОСЛЕДНИ ОБЈАВИ:

БЛОЖИЌ #35 - Божиќ со Клаудија и Никола

БЛОЖИЌ #34 - Најстудената зима во мојот живот [втор дел]

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib