Post Page Advertisement [Top]


Во ова издание #ОстаниДома и слушај музика ви се обраќа Матеја со листа нејзини најомилени песни од Шон Мендес. Прочитајте кои се, а на крајот од објавата имате и линк до плејлистата каде можете да ги слушнете сите наведени песни.

Матеја: Музиката која ја создава Шон Мендес никогаш не може да ми здосади. Неговите песни ги сакам исто како и првиот пат кога ги слушнав. Верувам дека сите имате слушнато барем една негова песна, но ако немате или не сте запознаени јас одвоив десет песни кои се посебни за мене и се надевам дека ќе ви се допаднат.

Top 10 песни
[Шон Мендес]

1. Treat you better
Give me a sign
Take my hand, we'll be fine.
Promise I won't let you down.

2. Believe
Let your dreams take flight.
And your heart ignite.

3. In my blood
I'm looking through my phone again, feeling anxious
Afraid to be alone again, I hate this
I'm trying to find a way to chill can't breathe, oh
Is there somebody…
- Оваа песна е инспирирана од оние кои се борат против аксиозноста. Исто така и Шон пред околу три години се нашол во таква ситуација.

4. No promises
Baby please no promises
'Cause we won't keep our promises...
- Тој не сака да дава ветувања бидејќи тој претпоставува дека ветувањата се дадени само поради емоциите и не секој човек има сили да ги задржи и исполни.

5. Memories
Let's write our story
And let's sing our song
Let's hang our pictures on the wall
All these precious moments...

6. Bad Reputation
Mistakes we all make them
But they won't let it go, no...
- Иако девојката за која се зборува во песната била видена во лоши изданија, тој сепак не се грижел што велат другите за неа.

7. There’s Nothing Holdin’ Me Back
I wanna follow where she goes
I think about her and she knows it
I wanna let her take control
‘Cause everytime that she gets close, yeah...
- Шон со оваа песна покажува всушност колку љубовта може да биде комплицирана.

8. Stitches
Your words cut deeper than a knife
Now I need someone to breathe me back to life...

9. If I can't have you
Is it too late to tell you that
Everything means nothing if I can't have you?

10. Señorita (Camila Cabello & Shawn Mendes)
I love it when you call me Señorita
I wish I could pretend I didn't need ya
But every touch is ooh-la-la-la
It's true la-la-la            
Ooh I should be running
Ooh you keep me coming
For ya...

Се надевам дека некоја од овие песни ќе стане и вашата омилена.
Матеја 

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib