Post Page Advertisement [Top]


       Кога станува збор за крајот на август и соборот кај манастирот „Св. Јоаким Осоговски“ отсекогаш омилено ми било соборното утро, односно утрото на 29-ти август. Како дете, соборните утра ги посетував со баба ми и дедо ми и знаете, сте си замислиле некоја играчка од некоја тезга што родителите не сакале да ви ја купат вечерта на 28-ми, а бабите и дедовците се идеали спасители за вакви ситуации. Денеска, одам на соборот да се насладам на магијата што ја носи празничната атмосфера која истовремено ме враќа во детството, но и ме исполнува. Се потрудив колку можам да ја пренесам атмосферата преку фотографии. Уживајте! 























































ПОВРЗАНИ ОБЈАВИ:

Прегратка – најбезбедното место...

Свети Јоаким Осоговски (29-ти август 2018)

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib