Post Page Advertisement [Top]



д-р Марија Крстевска, заедно со 

д-р Ангела Марковска и студентката 

по медицина Глорија Стојковска 

ја презентираа кампањата 

„Петарди не, безбедноста пред сѐ“ 

пред учениците од прва година 

во СОУ „Ѓорче Петров“ од Крива Паланка.


Д-р Марија Крстевска: „Посебно ми е чест што по вторпат сум дел од кампањата на Клиниката за пластична и реконструктивна хирургија, а оваа година ни се приклучи и Министерството за внатрешни работи, заедно да ја подигнеме свеста за импликациите на пиротехнички средства.

Да ја избереме радоста наместо повредата, да славиме одговорно и да се заштитиме себеси и нашите најблиски. Со тоа што велиме не на пиротехниката, велиме да за поздрав почеток на годината. Заедно да ја направиме безбедноста приоритет и најголем императив во нашето однесување за време на новогодишните празници.

Ви посакувам безбедна и среќна Нова Година!“

















Пораки со кои се фотографирани учениците:


- НАД 150 000 ЛУЃЕ ВО СВЕТОТ СЕКОЈА ГОДИНА ОСТАНУВААТ ИНВАЛИДИ ПОРАДИ УПОТРЕБА НА ПЕТАРДИ!


- ОД КОИ 80% СЕ ДЕЦА!


- ОКОЛУ 5000 ДОМАШНИ МИЛЕНИЦИ ГОДИШНО УМИРААТ ОД СРЦЕВ УДАР ПРЕДИЗВИКАН ОД ПУКАЊЕ ПЕТАРДИ!


- ГЛАДНИТЕ ЖИВОТНИ МОЖЕ ДА ПОМИСЛАТ ДЕКА ТОА Е ХРАНА!


- ПОКАЖИ ИМ ЉУБОВ И ДОБРИНА, НЕ СТРАВ И СМРТ!


- ЗАШТИТИ ГИ ЖИВОТНИТЕ!


- ЗАШТИТИ СЕ И СЕБЕСИ!


- НЕ ФРЛАЈ ПЕТАРДИ!


Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib